niedziela
III Gdyński Plener Projektowy - finał
Dziękujemy wszystkim uczestnikom III Gdyńskiego Pleneru Projektowego
za twórczą i sympatyczną atmosferę podczas pleneru!
Dziękujemy za zaangażowanie w prace intelektualne, podczas tworzenia koncepcji monideł oraz prace fizyczne;)
..podczas skręcania i ustawiania konstrukcji na Skwerze Kościuszki w Gdyni.
Dziękujemy też za sprawną współpracę i pomoc organizatorom (Centrum Designu Gdynia, PPNT oraz Miastu Gdynia)
i osobom zaangażowanym w prace przy Plenerze!
Specjalne podziękowania, dla firmy DCC Media, za wydruki i transport.
Gdyński Plener Projektowy po raz kolejny udowodnił, że istnieje potrzeba integrowania środowiska projektantów
z różnych dziedzin i różnych miejsc w Polsce a powstałe prace i stworzona z nich instalacja były ukłonem w stronę wakacyjno-turystycznego rytmu życia Gdyni. Spełniły założenia Pleneru i budziły duży entuzjazm wśród przechodniów. Migawki aparatów, telefonów i tabletów pstrykały raz po raz, zabierając tysiące fotografii:)
Wkrótce umieścimy fotorelację z przebiegu całej imprezy.
Kuratorzy:
Piotr Mikołajczak & Paweł Gełesz
za twórczą i sympatyczną atmosferę podczas pleneru!
Dziękujemy za zaangażowanie w prace intelektualne, podczas tworzenia koncepcji monideł oraz prace fizyczne;)
..podczas skręcania i ustawiania konstrukcji na Skwerze Kościuszki w Gdyni.
Dziękujemy też za sprawną współpracę i pomoc organizatorom (Centrum Designu Gdynia, PPNT oraz Miastu Gdynia)
i osobom zaangażowanym w prace przy Plenerze!
Specjalne podziękowania, dla firmy DCC Media, za wydruki i transport.
Gdyński Plener Projektowy po raz kolejny udowodnił, że istnieje potrzeba integrowania środowiska projektantów
z różnych dziedzin i różnych miejsc w Polsce a powstałe prace i stworzona z nich instalacja były ukłonem w stronę wakacyjno-turystycznego rytmu życia Gdyni. Spełniły założenia Pleneru i budziły duży entuzjazm wśród przechodniów. Migawki aparatów, telefonów i tabletów pstrykały raz po raz, zabierając tysiące fotografii:)
Wkrótce umieścimy fotorelację z przebiegu całej imprezy.
Kuratorzy:
Piotr Mikołajczak & Paweł Gełesz
piątek
III Gdyński Plener Projektowy
Szanowni plenerowicze!
Powyżej aktualna mapka Gdyni, opracowana specjalnie dla Was.
Na czerwono wypunktowane są ważne miejsca spotkań lub punkty orientacyjne.
Mam nadzieję, że ułatwi to Wam odnalezienie się w Gdyni.
Mam też jedną kłopotliwą wiadomość. W dniach w których przewidziany jest plener, przewidziany jest także remont instalacji ciepłej wody w mieście..i niestety podczas Waszego pobytu w hotelu, nie będzie ciepłej wody.
Jeżeli macie w domu jakieś grzałki do wody, czy sprzęt tego typu, to może warto zabrać go ze sobą.
Mimo wszystko..gorąco pozdrawiamy w oczekiwaniu na Wasz przyjazd.
Przypomnę, że spotykamy się w niedzielę o 15, przy Terminalu Designu na Placu Kaszubskim, pewnie przy punkcie info. Będziemy mieli identyfikatory pleneru, więc pewnie Nas poznacie;)
Potem przechodzimy do Muzeum, gdzie mamy przygotowany wstęp do tematu gdyńskich monideł, m. in ciekawy wykład o specyfice architektury i przestrzeni tego miasta, ale też inne interesujące prelekcje, wprowadzające Was w temat.
sobota
czwartek
III Gdyński Plener Projektowy
Szanowni Plenerowicze!
Dziękujemy
za Wasze zgłoszenia do udziału w Gdyńskim Plenerze i gratulujemy
dorobku projektowego!
Mamy
nadzieję, że 3 edycja Pleneru, w której będziecie uczestniczyli
będzie wyjątkowo udana.
Na
początek garść informacji organizacyjnych:
W
tym roku, podobnie jak w poprzednim, zakwaterowani będziecie niemal
na samej plaży,
w
Studenckim Domu Marynarza nr 2 w Gdyni (ul. Sędzickiego 19).
Waszym
głównym miejscem do pracy i warsztatów będą pomieszczenia w
Pomorskim Parku
Naukowo
Technologicznym (Aleja Zwycięstwa 96/98) w Gdyni.
W
tym roku bawimy się bardzo wakacyjnie.
Waszym
zadaniem jest zaprojektowanie i wykonanie MONIDŁA gdyńskiego, czyli
obiektu przy którym przechodnie
będą się fotografowali i będą mieli z tego powodu frajdę.
będą się fotografowali i będą mieli z tego powodu frajdę.
Monidła
ustawione będą w intensywnie uczęszczanej przez turystów strefie
miasta.
Wyzwanie
jest duże, bo jest ogromna konkurencja, realność przesycona jest
obrazkami i rzeczami,
które mają ją odrealniać, przenosić odbiorcę w krainę fantazji.
które mają ją odrealniać, przenosić odbiorcę w krainę fantazji.
Tu
liczymy na Waszą wyobraźnię, fantazję, i umiejętności!
Monidło
może przybierać różne formy i prezentować różne treści, ale
jego celem jest mamić, zwodzić, zmieniać, miksować realność z
nadrealnością, pokazywać upiększoną, podkolorowaną
rzeczywistość.
Jako
projektanci macie oczywiście pełną swobodę tego, co
zaprojektujecie. Z Naszej strony chcielibyśmy podpowiedzieć klika
dróg jakimi może pójść praca nad monidłem (choć jest ich
oczywiście o wiele więcej;).
Zacznijmy
od klasycznego „kiczowatego” obrazka, w który wkłada się
głowę, dodając do własnej twarzy ciało herosa – obecnie chyba
to Strongman;), księżniczki (Barbie?;), postaci z przeszłości i
przyszłości, bohaterów i bohaterek.
To
zabawa, która sprawdza się zawsze. Jednak jako projektanci macie tu
dużo więcej do powiedzenia, możecie podjąć grę z kiczem, bawić
się schematami wyglądu (ubiory, fryzury, gadżety) i zachowania -
uchwycić charakterystyczne gesty, pozy i sytuacje.
Możecie
polemizować z sentymentami i zawidzeniami lub do nich nawiązywać,
sięgając do historii i dawnej ikonografii albo zaprojektować
esencjonalny wizerunek współczesnego turysty.
To
wszystko w połączeniu z Waszymi indywidualnymi technikami pracy, od
fotograficznego wizerunku, przez cyfrowe obrazy po odręczny rysunek,
buduje różnorodną scenę możliwości.
Pamiętajcie,
że to obraz-przedmiot służący zabawie, zmianie konwencji,
surrealny żart odbierany na różnych poziomach, przez różnorodnych
odbiorców. Zatem nie powinien być chyba zbyt hermetyczny, może być
inteligentną kpiną, krzywym zwierciadłem.
Można
jednak pójść w inną stronę i ktoś z Was może zechcieć „bawić
się” inaczej.
Oprócz
wspomnianego wyżej kreowania wizerunku, inną sprawdzoną metodą,
która zawsze fascynuje ludzi, jest mylenie wzroku, zaburzanie
oczywistości i przyzwyczajeń oczu a w projekcie tego ultra
masowego przedmiotu, trzeba się
oprzeć na prostych i sprawdzonych „patentach”.
Złudzenia
optyczne deformujące powierzchnię obrazu lub powodujące wrażenie
pulsowania czy ruchu są znane w historii sztuki jako op-art i
możecie z pewnością zaczerpnąć z nich inspirację.
Zniekształcenia
anamorficzne, powodujące, że właściwy komunikat jest widoczny
tylko z jednego punktu widzenia
to też znany i sprawdzony w ikonografii zabieg.
to też znany i sprawdzony w ikonografii zabieg.
Tworzenie
wrażenia trójwymiarowej przestrzeni na płaszczyźnie z pewnością
jest też ciekawym wyzwaniem
Pomyślcie
o zabawie z zniekształcaniem rzeczywistości, np. sfotografowaniem
ciągu ulicy na której ustawione będzie monidło i umieszczeniu na
nim wizerunku tej ulicy z Waszą graficzną ingerencją, tak by
monidło wtapiało się w pejzaż, wprowadzając w nim jakąś
aberrację..
Może
ten sam fragment ulicy, ale w widoku sprzed kilkudziesięciu lat? A
może zmiana perspektywy ulicy? Takie zabawy pozwolą na
fotografowanie nie tylko płaszczyzny monidła, ale uchwycenie
kontekstu z jakim się znajduje i grę z nim.
Eksperymenty
związane z perspektywą wymuszają zazwyczaj określony punkt
widzenia, to może być także ciekawa droga - wyznaczenie punktu, z
którego należy patrzeć/fotografować Wasze monidło. Jak wpiszecie
w ten obszar postać
lub twarz człowieka, to już zależy od Waszej wyobraźni i poczucia humoru.
lub twarz człowieka, to już zależy od Waszej wyobraźni i poczucia humoru.
Jeszcze
inna droga projektowa, to podkreślenie charakteru miejsca.
Pomyślcie
o tym, że Wasz obiekt będzie ustawiony w Gdyni, która ma swoją
wyrazistą specyfikę a składa się na nią szczególna przestrzeń
i architektura, szczególny wakacyjny rytm życia miasta, cała
ikonografia skojarzeń morskich, okrętowych, plażowych, rybackich.
Zastanówcie
się jak mogłaby wyglądać hiper-pocztówka z Gdyni pokazująca
cały ten klimat.
A
może stwórzcie wizerunek esencjonalnie gdyńskiej architektury, w
którą wpiszecie postać przechodnia..
Możecie
w Waszym projekcie postawić również na interakcję i minimalne
zaangażowanie przechodniów, np. kiedy będzie jedyny punkt widzenia
w którym będzie Wasz aparat, to Wy możecie wykonywać zdjęcia i
umieścić je np. na facebooku, albo innym miejscu w sieci skąd mogą
je pobrać sfotografowani a adres tego miejsca trzeba umieścić na
monidle.
Zastanówcie
się jak jeszcze możecie zaangażować i wykorzystać w Waszej akcji
przechodniów.
Te
i inne przemyślenia powinniście rozpocząć już teraz. Dobrze by
było gdybyście jeszcze przed plenerem pomyśleli
nad koncepcją Waszego monidła, może powinniście zaczerpnąć informacje na temat jakiejś specjalnej techniki zniekształcania optycznego albo na temat specyfiki miejsca.
nad koncepcją Waszego monidła, może powinniście zaczerpnąć informacje na temat jakiejś specjalnej techniki zniekształcania optycznego albo na temat specyfiki miejsca.
Postarajcie
się zaprojektować Wasz obraz tak, by zostawił na długo ślad w
pamięci przechodniów
i żeby jak najwięcej z nich zarejestrowało go swoim urządzeniem nagrywającym (nawet nie wiem jak to obecnie nazwać, kiedyś byłby to aparat;).
i żeby jak najwięcej z nich zarejestrowało go swoim urządzeniem nagrywającym (nawet nie wiem jak to obecnie nazwać, kiedyś byłby to aparat;).
Pomyślcie
na ilu reprodukcjach znajdzie się Wasze dzieło;).
Pomyślcie
też o tym, że za kilkadziesiąt lat ktoś będzie je oglądał,
rozrzewniając się nad przeszłością.
A
teraz kilka "ścisłych" informacji organizacyjnych:
10
osobową grupę podzielimy na 5 zespołów i mamy nadzieję, że
powstanie tyle właśnie monideł. Każdy 2 osobowy zespół
projektowy będzie miał do dyspozycji powierzchnię 6 metrów
kwadratowych - prostokąt o wymiarach: 3 metry
w poziomie na 2 metry w pionie, czyli proporcje klasycznego kadru fotograficznego. Od Was zależy, czym wypełnicie
ten kadr.
w poziomie na 2 metry w pionie, czyli proporcje klasycznego kadru fotograficznego. Od Was zależy, czym wypełnicie
ten kadr.
Jeśli
chodzi o technikę pracy, to przyjęliśmy, że będziecie pracować
cyfrowo (fotografia, rysunek na tablecie lub skan, cyfrowe malarstwo,
3D, inne?). A efekty Waszej pracy wirtualnej zostaną
zmaterializowane w formie obiektu na którym umieszczony będzie
wydruk z wynikiem Waszej pracy.
W
związku z tym konieczne będzie, żebyście zabrali ze sobą własne
komputery, aparaty fotograficzne, tablety
do rysowania i malowania i inne narzędzia do pracy na komputerze, których używacie na co dzień. Będziecie mieli
do dyspozycji pracownię z dostępem do internetu.
do rysowania i malowania i inne narzędzia do pracy na komputerze, których używacie na co dzień. Będziecie mieli
do dyspozycji pracownię z dostępem do internetu.
W
trakcie pleneru będziecie mieli czas na stworzenie projektu, jednak
dobrze przygotować się
do tego już wcześniej. Czas na plenerze biegnie szybko;) a całość akcji polega na zaprojektowaniu, wykonaniu, zbudowaniu i ustawieniu w mieście monidła a także udokumentowaniu jego działania.
do tego już wcześniej. Czas na plenerze biegnie szybko;) a całość akcji polega na zaprojektowaniu, wykonaniu, zbudowaniu i ustawieniu w mieście monidła a także udokumentowaniu jego działania.
Po
przekazaniu Nam cyfrowego pliku, my przekażemy go do drukarni i
zostanie tam wydrukowany i naklejony na płytę. Oczywiście monidło
nie byłoby monidłem, bez otworu na głowę i te otwory zostaną
również wycięte w drukarni.
Po
odbiorze z drukarni, wydruki trzeba będzie umieścić na stelażach
z przygotowanych przez Nas
materiałów.
Stelaże te wcześniej będziecie musieli zmontować i będzie to częścią pracy plenerowej.
Stelaże te wcześniej będziecie musieli zmontować i będzie to częścią pracy plenerowej.
Tak
przygotowane monidła przewieziemy najprawdopodobniej na Skwer
Kościuszki
( staramy się jeszcze o pozwolenie na ustawienie ich).
( staramy się jeszcze o pozwolenie na ustawienie ich).
Szczegóły
dotyczące terminów i tempa pracy znajdziecie w umieszczonym poniżej
harmonogramie pleneru.
Nie
wykluczamy oczywiście sytuacji, jeśli ktoś z Was bardzo chciałby
pracować manualnie
i namalować własnoręcznie monidło. Tu jednak trzeba wykazać się dużą sprawnością doświadczeniem, tak by dorównać jakością do obrazów cyfrowych. Gdyby ktoś chciał działać
w ten sposób, prosimy o zgłoszenie tego już teraz, bo będzie wymagało to innej organizacji materiałów, miejsca pracy itp.
i namalować własnoręcznie monidło. Tu jednak trzeba wykazać się dużą sprawnością doświadczeniem, tak by dorównać jakością do obrazów cyfrowych. Gdyby ktoś chciał działać
w ten sposób, prosimy o zgłoszenie tego już teraz, bo będzie wymagało to innej organizacji materiałów, miejsca pracy itp.
Podczas
pleneru odbędą się Naszym zdaniem interesujące warsztaty
fotografii cyfrowej.
Zatem
przyda się Wam Wasz komputer z zainstalowanym oprogramowaniem typu
Adobe Photoshop..
zresztą nie wyobrażamy sobie pracy nad monidłem, bez programu tego typu;).
zresztą nie wyobrażamy sobie pracy nad monidłem, bez programu tego typu;).
Zaproponowaliśmy
te warsztaty, bo z praktyki wiemy, że każdy projektant czy
architekt spotyka się z problemem sfotografowania swoich dzieł,
budując choćby portfolio.
Dowiecie
się na nich jak sfotografować np. fragment ulicy, tak by mógł
znaleźć się na monidle i jego perspektywa zgadzała się z
rzeczywistą. Profesjonalny fotografik zapozna Was z różnymi
technikami fotografowania i obróbki zdjęć.
O
pozostałych możliwościach i ograniczeniach;) dowiecie się
jeszcze na miejscu.
Wszystkie
pytania i uwagi kierujcie na znany Wam już mail:
Harmonogram:
6
VII 2014 – niedziela
Przyjazd
uczestników i zakwaterowanie w Studenckim Domu Marynarza w Gdyni
godz.
15
Spotkanie
na Placu Kaszubskim – terminal GDD, wprowadzenie do tematu,
zapoznanie się z materiałami i możliwościami realizacyjnymi.
Złożenie deklaracji w sprawie techniki realizacji monidła, podział na zespoły projektowe, oględziny miejsca przeznaczonego na ustawienie monideł.
zapoznanie się z materiałami i możliwościami realizacyjnymi.
Złożenie deklaracji w sprawie techniki realizacji monidła, podział na zespoły projektowe, oględziny miejsca przeznaczonego na ustawienie monideł.
godz.
19
impreza
integracyjna
7
VII 2014 – poniedziałek
godz.
10
czas
na obserwację miasta, zbieranie materiałów wizualnych
godz.
12
Muzeum
Miasta Gdyni
spacer
z przewodnikiem po Gdyni
godz.
15
obiad
godz.
16 -20
Spotkanie
w PPNT
warsztaty
fotografii i zaawansowanych technik obróbki zdjęć
cz.
1
8
VII 2014 – wtorek
godz.
10 -14
Spotkanie
w PPNT
warsztaty
fotografii i zaawansowanych technik obróbki zdjęć
cz.
2
godz.
14
obiad
godz
15 -19
Spotkanie
w PPNT – czas na przedstawienie koncepcji poszczególnych zespołów
9
VII 2014 – środa
godz.
10 -14
Spotkanie
w PPNT
czas
na realizację projektów
godz.
14
obiad
godz
15-19
Spotkanie
w PPNT
czas
na realizację projektów – ostateczny termin na przekazanie plików
do wydruku cyfrowego do godziny 22
10
VII 2014 – czwartek
godz.
10 -14
Spotkanie
w PPNT
czas
na montaż konstrukcji monidła
godz.
14
obiad
godz
15-19
Spotkanie
w PPNT
czas
na montaż konstrukcji monidła
11
VII 2014 – piątek
godz.
10 -14
czas
na montaż konstrukcji monidła
godz.
14
obiad
godz.
15 -19
Spotkanie
w PPNT
czas
na montaż wydruków monidła i przewiezienie ich na miejsce i
rozpoczęcie akcji
12
VII 2014 – sobota
godz.
10
Spotkanie
na Skwerze Kościuszki przy monidłach w celu dokumentacji i
interakcji
godz.
14
obiad
godz.
15-19
czas na dokumentację i
interakcję
13
VII 2014 – niedziela
godz.
10
czas
na dokumentację i
interakcję
godz.
13
Demontaż
monideł
Podsumowanie pleneru i
pożegnanie uczestników
Lista uczestników 3 Gdyńskiego Pleneru Projektowego
Marta
Dunal
Joanna
Jaroszyńska
Jan
Książek
Ewa
Leśniak
Katarzyna
Matuszewska
Aga
Pietrzykowska
Aleksandra
Polańska
Urszula
Rojek
Łukasz
Wacławek
Aleksandra Władyka
Aleksandra Władyka
Liliana
Włodarska
piątek
III Gdyński Plener Projektowy
III Gdyński
Plener Projektowy
UWAGA! Termin pleneru ostatecznie został ustalony: od 6 do 13 lipca
Organizacja:
Centrum Designu
Gdynia | Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia | Miasto Gdynia
Termin i miejsce:
4–11 lipca 2014
r., Gdynia
Centrum Designu
Gdynia - Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia i Miasto Gdynia
po raz kolejny mają przyjemność zaprosić zawodowych projektantów na Gdyński Plener Projektowy.
po raz kolejny mają przyjemność zaprosić zawodowych projektantów na Gdyński Plener Projektowy.
To już trzecia
edycja tego wydarzenia. Po udanych doświadczeniach z poprzednich lat
mamy nadzieję,
że projektanci zaczerpną inspiracje z rytmu życia miasta do stworzenia zabawnych, lecz również zachęcających
do refleksji obiektów i aranżacji.
że projektanci zaczerpną inspiracje z rytmu życia miasta do stworzenia zabawnych, lecz również zachęcających
do refleksji obiektów i aranżacji.
Gdyński Plener
Projektowy to jedyna ogólnopolska impreza skierowana do absolwentów
kierunków projektowych,
którzy realizują się zawodowo jako profesjonalni designerzy, a jednocześnie chcieliby współtworzyć środowisko projektantów w naszym kraju.
którzy realizują się zawodowo jako profesjonalni designerzy, a jednocześnie chcieliby współtworzyć środowisko projektantów w naszym kraju.
Idea
Zadaniem uczestników
Pleneru będzie realizacja projektu współgrającego z wakacyjnym
rytmem życia miasta.
Idea Gdynia Design Days MIASTO+5.30.60 inspiruje do włączenia w działania projektowe mieszkańców
oraz turystów przebywających w mieście.
Idea Gdynia Design Days MIASTO+5.30.60 inspiruje do włączenia w działania projektowe mieszkańców
oraz turystów przebywających w mieście.
„Tu byłem” –
jest stare jak kultura, każdego intryguje jego wizerunek, a obecnie
dostępne formy rejestracji
nigdy nie były tak proste. Żyjemy w świecie powielanych błyskawicznie obrazów.
Turyści za pomocą matryc swoich telefonów lub aparatów masowo zabierają wizualne pamiątki z miejsc,
potwierdzając w nich swoją obecność, choćby tylko chwilową.
nigdy nie były tak proste. Żyjemy w świecie powielanych błyskawicznie obrazów.
Turyści za pomocą matryc swoich telefonów lub aparatów masowo zabierają wizualne pamiątki z miejsc,
potwierdzając w nich swoją obecność, choćby tylko chwilową.
Plener odbywa się
podczas kilku lipcowych dni, które są szczytem sezonu turystycznego
w Gdyni.
Przyjezdni nastawiają się na wypoczynek, relaks i zabawę, a mieszkańcy – chcą odrobiny spokoju.
Sfotografowanie się w mieście, na tle jego charakterystycznych punktów: morza, pomnika, statku, to typowe postępowanie większości turystów. Dla projektantów kuszącym wyzwaniem jest podjęcie gry z tym zjawiskiem
i zaprojektowanie obiektów służących do fotografowania się w ich kontekście. Lubimy stroić miny, przyjmować pozy, udawać kogoś innego; na zdjęciach każdy chce wyglądać lepiej czy inaczej niż w rzeczywistości, zatrzymywać czas.
Te myśli przyświecają tematowi III GPP – „Monidło Gdyńskie”.
Przyjezdni nastawiają się na wypoczynek, relaks i zabawę, a mieszkańcy – chcą odrobiny spokoju.
Sfotografowanie się w mieście, na tle jego charakterystycznych punktów: morza, pomnika, statku, to typowe postępowanie większości turystów. Dla projektantów kuszącym wyzwaniem jest podjęcie gry z tym zjawiskiem
i zaprojektowanie obiektów służących do fotografowania się w ich kontekście. Lubimy stroić miny, przyjmować pozy, udawać kogoś innego; na zdjęciach każdy chce wyglądać lepiej czy inaczej niż w rzeczywistości, zatrzymywać czas.
Te myśli przyświecają tematowi III GPP – „Monidło Gdyńskie”.
Obiekt ma istnieć w
kontekście miasta, ludzi i czasu, zmieniać znaczenia, opowiadać
więcej niż widać w kadrze, pozwalać niezwykle się utrwalić oraz
zabrać obraz miejsca i nastroju, niekoniecznie serio i realnie.
Bo czy wakacje i czas urlopu są realne?
To rodzaj zabawy, gry pozostający na długo w pamięci i na fotografii, zaburzający czas.
Bo czy wakacje i czas urlopu są realne?
To rodzaj zabawy, gry pozostający na długo w pamięci i na fotografii, zaburzający czas.
Monidła
zaprojektowane przez uczestników Pleneru zostaną ustawione w
ważnych punktach miasta. Przechodnie
w ostatni weekend Gdynia Design Days będą mogli na ich tle robić zdjęcia, nagrywać filmy, pozować i odgrywać role. Kuratorzy zaproponują wybranej grupie uczestników szczegóły propozycji ożywienia monideł i interakcji przechodniów, będą publikowali w tym miejscu sugestie i przedstawiali możliwości realizacyjne.
w ostatni weekend Gdynia Design Days będą mogli na ich tle robić zdjęcia, nagrywać filmy, pozować i odgrywać role. Kuratorzy zaproponują wybranej grupie uczestników szczegóły propozycji ożywienia monideł i interakcji przechodniów, będą publikowali w tym miejscu sugestie i przedstawiali możliwości realizacyjne.
Zapraszamy do odwiedzania strony.
Uczestnicy
Do udziału w
imprezie mogą się zgłosić absolwenci kierunków projektowych
zajmujący się różnymi zagadnieniami
na polu designu (od architektury, przez wzornictwo, komunikację wizualną, po projektowanie graficzne).
na polu designu (od architektury, przez wzornictwo, komunikację wizualną, po projektowanie graficzne).
Zgłaszając udział,
należy przesłać portfolio oraz następujące dane: imię,
nazwisko, nazwa ukończonej uczelni,
rok urodzenia.
rok urodzenia.
W plenerze weźmie udział 10 osób.
Zgłoszenia są przyjmowane w drodze konkursu i selekcji, na
podstawie zaprezentowanego portfolio (w formacie JPEG, PDF lub link
do strony www) .
Zgłoszenia można nadsyłać do 20
czerwca 2014 roku na adres: gdynski.plener.projektowy@gmail.com
Wybrani
projektanci, po
wykonaniu wstępnych koncepcji (przed przyjazdem), podadzą zapotrzebowanie na materiały
lub usługi niezbędne do realizacji ich projektów.
Podczas pleneru, projektanci będą pracowali z 2 osobowych zespołach, mamy zatem nadzieję, że powstanie co najmniej 5 monideł.
lub usługi niezbędne do realizacji ich projektów.
Podczas pleneru, projektanci będą pracowali z 2 osobowych zespołach, mamy zatem nadzieję, że powstanie co najmniej 5 monideł.
W trakcie pleneru
odbędą się interesujące warsztaty prowadzone przez cenionych
profesjonalistów.
Będą one poświęcone doskonaleniu umiejętności posługiwania się narzędziami wykorzystywanymi powszechnie
w zawodowej praktyce.
Będą one poświęcone doskonaleniu umiejętności posługiwania się narzędziami wykorzystywanymi powszechnie
w zawodowej praktyce.
Podczas trwania pleneru Organizatorzy zapewniają: nocleg w centrum Gdyni (w niewielkiej odległości od morza), wyżywienie oraz miejsce do pracy i materiały do realizacji prac.
Organizatorom zależy na zbudowaniu
twórczej atmosfery podczas pleneru, która będzie sprzyjać
integracji środowiska polskich projektantów.
Kuratorzy
Gdyńskiego Pleneru Projektowego
Piotr
Mikołajczak
Paweł
Gełesz
Oraz
zespół Centrum Designu Gdynia
niedziela
Subskrybuj:
Posty (Atom)